onsdag 13. januar 2010

Give me, give me, give me ( a man after midnight)



Det der med 'a man after midnight' er ikke helt riktig, siden jeg har en mann :) men det passet liksom å ta med, siden det er teksten i sangen fra ABBA :)

Men 'give me, give me, give me' er heeelt riktig!!! Jeg elsker å få ting! Ja....... :) dere ler kanskje litt, men jeg elsker gaver og pakker!!!! Jeg blir som en liten unge, som ser med store øyne på pakken foran seg, og bare kaster seg over, og river av papiret!!!! Ikke no 'pakke-opp-forsiktig-fordi-jeg-vil-spare-på-det-fine-papiret' type oppakking. ÅÅÅ nei!!! Jeg river av papiret med lidenskap!!!
Lidenskap sier jeg dere!!! hi hi :)

Og jeg måtte virkelig jobbe hardt med meg selv, da det dukket opp en pakke til meg i posten i dag! Jeg kom sent hjem fordi jeg har vært på trening, og der lå den! Og fristet i postkassa!!! Jeg løp opp, og rev av smart-konvolutten!! Og inni lå denne herlige pakken!!



Og det at jeg har klart å ta bilder av den før jeg rev av papiret er resultat av virkelig hard konsentrasjon!! :) Jeg er faktisk litt stolt av meg selv...hi hi





Her er noen bilder til, bare sånn for å 'skryte' litt :) 
Men dere er vel litt nysgjerrig på hvem jeg har fått pakken av?

Den har jeg fått av den herlige frøkna med bloggen mali-mo.  Jepp jepp jepp!
Jeg vant ikke, men ble trukekt ut til å få en liten trøstepremie, men jeg syns jeg vant førstepremien jeg!!
Bare se hva jeg fikk!!!



Et fantastisk nydelig hjerte i zink/tinn fra House Doctor.

Og ikke bare det!!



Utrolig tøffe retro servietter :) Jippi!!! Det skal ikke så meget til for å gjøre meg glad :) en liten trøstepremie, og noen hyggelige kommentarer, og jeg er lykkelig :)

Og sammen med den nydelige innpakkede gaven, fulgte et nydelig kort, med vakre ord...




Tusen takk for den nydelige 'trøstepremien' Mali- mo :)

Klem fra







3 kommentarer:

yesheimen sa...

Gratulerer med kjempefin gave. Jeg har vunnet flere ganger her inne, og det er alltid like spennede. Det var fine ting du vant, nyt dem.

Ha en strålende dag.

Klem Ann<3

Hilde Heimdal sa...

Heisann, du ? Sendte du boligadressa di til meg når du vant strykemerker inne hos meg? har du fått de ? jeg husker ikke om jeg har sendt de :/

Kan du eventuelt sende adressen din en gang til ??? og merke mailen med strykemerker?

Klem Hilde :)

mali-mo sa...

Så koselig at du ble glad for pakken da ;) Vel unt!