søndag 3. januar 2010

Gavene...

Til jul i år i fjor...fikk jeg så mye fint!!



Et nydelig salatbestikk av min gode venn KS. Et jeg virkelig har ønsket meg!!







Og ikke bare det!!! Jeg fikk også en Stelton vannkanne til å ha vann i i kjøleskapet f.eks :)



Den er helt super! Takk KS.

Og så sist, men ikke minst...



En nydelig kakeboks hun har lagd selv!! Ta en titt på bloggen hennes Tandberg gård hvis du vil se mer :)

Flere bilder av gaver kommer :) Må bare få pakket opp alt.

Vi kom hjem i går kveld, og i dag prøver vi å nyte den siste dagen i juleferien. Vi slapper av på sofaen, ser film, og jeg blogger :) Men vi må også vaske og rydde litt, og derfor rekker jeg ikke ta flere bilder i dag :)

Gleder meg til å blogge om nye trender, og gamle kjente trender i 2010, og jeg gleder meg til å dele små og store ting med dere lesere. Takk for at dere holder ut med meg :)



1 kommentar:

Rosemary and Thyme sa...

Det var mye fint!
Jeg likte spesiellt godt det nydelige salatbestikket!
Fin kveld til deg.
Klem Tove