mandag 4. januar 2010

Flere julegaver



Disse fikk jeg av mamma til å rulle servietter med til bord-dekking :) Fine, ikke sant?




I tillegg fikk jeg ny dyne!! Jeg og min kjære har sånn dobbeldyne. Men han er varm, og jeg er kald!! Så nå må vi ha forskjellige dyner . he he..Den jeg fikk var 220 cm lang og 140 cm bred. Så nå må jeg ut å kjøpe nytt sengetøy....huff så 'leit'... hi hi...




Dette var en liten julegave til meg selv :) Jeg manglet en '&' , og det fant jeg i Kr.sand. Så da kjøpte jeg den til meg selv. Bare en liten '&' :)




Bollen i Mellamin kjøpte jeg også til meg selv..... Men det nydelige sengeteppet fikk jeg av min kjære. Akkurat som jeg ønsket meg!




Nå venter jeg bare på at vi skal kjøpe ny seng :) Men hvis det tar lang tid, så finner jeg kanskje en gammel en på loppis til våren.....alt er mulig :)


 Er så mange ting jeg skulle endret i leiligheten til det lysere. Men jeg får ta en ting av gangen......først nå...så blir det seng......håper jeg   ;)

Kos dere denne Mandags kveld!!!





3 kommentarer:

Rosemary and Thyme sa...

Flotte gaver dette også!
Sengeteppet var helt nydelig!
Ha en super dag!
Klem Tove

Hilde Heimdal sa...

hehe hallooo ja her kan du være med på alle konkurransene du vil hi hi :o)

Stine sa...

Ja, du blir nok fint nødt til å se på bilder av min lysestake i en stund fremover :) Jeg sitter her og ser på tv, men snur meg til høyre for å se på kandelaberen annenhvert minutt, er sååå fornøyd (nesten litt stolt!). Betalte ikke 7000 kroner for dem altså, men det var prisen først. Men kjøper man dem hos f.eks Butik Sophie eller noen av de andre antikvitetsbutikkene på nett, så måtte man sikkert ut med såppass for en så stor stake.

Jeg skal kanskje legge ut en annen kirkestake til salgs på bloggen (for under 2000 kr) etter hvert. Venter nemlig nok et par i posten. *Gulp* Det tok litt tid å si _det_ til kjæresten, for å si det sånn! Men vet du hva? I stad sa han faktisk "E syns den fargen på staken va enda finar med tænte lys!" (han er fra nordmøre) Så han liker den faktisk godt :)

Ps! Kjempefine gaver, alt sammen!

Klemmer fra Stine