fredag 8. januar 2010

En blomstereng...



Se på dette nydelige serviset!!! Jeg har arvet det av mamma og pappa. De fikk det på sin bryllupsdag. Sukk...Er det ikke nydelig?






Her står det i glass-skapet mitt, oppå alle dukene mine :) Og ja, jeg vet....jeg har ikke så mange duker. Faktisk så ønsket jeg med det til jul, men det fikk jeg ikke :) Men jeg fikk jo så mye annet fint!

Serviset har en stor bolle, 6 små dessertskåler og en liten mugge. Og det er bare såå nydelig. Jeg får ikke sagt det nok!! Er dere ikke enige?!!!





Aaahh....sukk........nydelig!







7 kommentarer:

Forever Love sa...

Fin blogg du har, gleder meg til å følge den videre!
Klem Tonje

salige lavendel sa...

Det blir jo nesten et lite familieklenodium det da! Ønsker deg en koselig kveld!

salige lavendel sa...

Ja, det VAR jo et sammentreff - et hyggelig et. Tror ikke jeg har vært hos deg før nei, men kommer gjerne innom igjen :)

Rosemary and Thyme sa...

Kjekt med arvegods. spesiellt når det faller i smak. Flott servise!
Håper du er bedre idag!
Ha en fin kveld.
Klem Tove

Ida sa...

JO - jeg sier meg definitivt enig - det var supernydelig. Og veldig spesielt siden det var en bryllupsgave fra dine foreldre - da får det jo affeksjonsverdi også - du er heldig!

Tusen takk for utrolig koselige hilsener på bloggen min - smilte masse i går - veldig veldig hyggelig :-)

Gardinene er litt offwhite på en måte - kanskje heller det litt mot eggehvit ja. De selges som to i pakken, og er 220 lang. Og koster 995,- per pakke. Syntes egentlig det er altfor dyrt - menmen.. jeg får heller spare litt nå.. fniiis!
Jeg har kjøpt dem på home & cottage :)
'
Ha en fin helg, skjønne du!

klem

Heidi`s hvite perle sa...

Tusen takk for koselig kommentar!
Må jo bare følge den, du er en fantastisk sprudlene jente!! :)

Ha en strålende helg!

Klem Heidi

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Hei hei:)
Lampen kommer inn i uke 6. Den er nok ikke billig akkurat da. 1980,-

Nydelig "blomstereng" du har. Nydelige nyperoser.

Ha en fin kveld
Klem:)