torsdag 7. januar 2010

Det lukter hest og parfyme...



Akkurat nå er jeg litt tom for ord inni hodet mitt.
 I går kom jeg hjem fra jobb med feber, og i dag har ikke vært så mye bedre....Og jeg som alltid pleier å være syk i julen, var jo såå glad for at jeg i år slapp unna alt det der. Men det skulle ikke gå lenge etter jul, før det kom...
Akkurat nå ligger jeg på sofaen med varmeflasker og dyne, og fryser og svetter om hverandre...skikkelig kjipt. Men jeg har klokketro på at jeg er frisk i morra!! Å ja!! Kan jo ikke være syk i helgen! Da skal jeg til Hønefoss på stevne. Sprang-stevne. Det er ikke jeg som skal starte (hoppe), men en bekjent fra stallen. Hun kjøpte hest for ikke lenge siden, og det er den som skal starte ( hoppe).

Jeg drev nemlig med hest i mange år da jeg var mindre, men så sluttet jeg da jeg flyttet til Oslo. Men etter 7 års opphold, fant jeg ut for 1,5 år siden, at jeg ville begynne igjen. Så nå rir jeg en gang i uka....når jeg ikke er ute å reiser da....og det er jo ganske ofte :) Men jeg kan ta igjen timene som jeg ikke rekker, og det er jo bra :)

I fjor sommer dro vi 6 stk fra stallen til Scottland for å ri. Det var en helt spesiell opplevelse. Og jeg kan virkelig anbefale alle å ta en tur. Naturen er nydelig, og Tove som driver stedet vi var på er en helt spesiell dame. Hun er 73 år gammel, og tøff som en okse!! Er helt imponert!! Og hestene der har det så godt, og de nyter alle de lange turene. Hvis det er ett sted dere skal dra for å ri....så er det til Argyll Trail Riding! Absolutt en opplevelse!! :)

Men nok snakk om hester og feber!! Huff...kom litt på villspor der :)

På bildet over er en nydelig parfyme jeg fikk av min bror til jul. Er helt imponert over at han fant en parfyme jeg likte!! En jeg ikke visste om engang! Han fikk litt hjelp av sin kjæreste, men hun kjenner ikke meg så godt at hun vet hva jeg liker... ha ha... så jeg er superglad!! Den dufter nydelig!!




Men nå må jeg avslutte, for jeg får så innmari vondt i hodet av å se på pc-skjermen :)
Håper dere har overlevd første uka tilbake på jobb, litt bedre enn meg! Dere får unnskylde meg hvis det går lang tid mellom innleggene her. Det betyr ikke at jeg ikke er inne å titter hos dere :)

Klem fra





1 kommentar:

Rosemary and Thyme sa...

Stakkars deg! Ikke kjekt å være syk.

Håper det går fort over, slik at du får reist på stevne til Hønefoss!
Så snill bror som gir deg parfyme til jul!
GOD BEDRING til deg!
Klem Tove