tirsdag 12. januar 2010

Det forbudte rom....

Da har dagen kommet....

Ja..... det forbudte rom.....

Kan dere gjette hvilket rom det er? Hvilket rom i leiligheten min er 'forbudt'? Eller usynlig for dere bloggere der ute?

Hvis det er noen som har gjettet kjøkkenet....så er det riktig!!!! :)

Kjøkkenet mitt er off limits til dere bloggere, fordi jeg rett og slett ikke har klart å ta et eneste bilde værdt å vise der inne!!! Det er mørkt og trist.... Men det har ikke stoppet meg fra å prøve å pynte litt koselig der inne.... Men jeg nekter å vise der noe mer enn pynten!!! :)




Dette flate zink-huset fikk jeg til jul av min lillebror :) Han hadde hengt det som pynt på et gavekort som var pakket inn. Gavekortet er selvfølgelig på min favorittbutikk i Kr.sand: Hansen&Co. Og jeg har store planer om å kjøpe meg en skål til i 'snacks'- serien :)




Disse muggene har jeg hatt så lenge, at jeg ikke husker hvor jeg har kjøpt de. Og sleiva er gammel, og 'arvet' fra min kjæres mor tror jeg. hi hi. Den fulgte i hvert fall med på lasset da min kjære flyttet for seg selv :)




Muggene henger på slike nydelige knagger, og over den ene knaggen har jeg satt fast et nydelig 'gammelt' kort.




Midt på den ene veggen i kjøkkenet henger et speil, og på kanten av speilet henger en liten tavle. Her skriver jeg og min kjære ting til hverandre :)  Jeg skriver f.eks matoppskrifter eller fine ordtak, mens min kjære skriver ting som: jeg elsker å gå rundt i bare boxershorts. Hmmmm..... Han er en morroklump, og vet at jeg ikke syns det er så fint å ha slike ting stående :) Så ha finner på masse morro som han skriver der :) Det resulterer i at jeg ler høyt for meg selv en morgen jeg kommer inn på kjøkkenet, fordi han har funnet på noe sprell å skrive...og så skyndter jeg meg å fjerne det, og skrive noe annet koselig, før evt besøkende får se det :)  ganske morsomt :)




Hvis dere ser veldig nøye til venstre i bildet, kan dere såvidt skimte litt av kjøkkenet mitt.....og mer en det......kommer dere aldri til å se!! :) ha ha....Dere ser jo at det er mørkt, og med gult lys. Huff!!! Jeg gremmes!! Det er i slike tider man ønsker seg et kjøkken som Anette har i Anetteshus.com... :)




Til høyre for speilet henger en liten krydderhylle, med små krukker i. Veldig søt, men den kommer ikke til sin rett der den henger...




Huff....dette siste bildet er og blir gult, men når jeg ikke kan ta bilde nærme, funker ikke blitzen like bra..

Men dere har i hvert fall fått en liten titt på noe av det jeg har på kjøkkenet.....
Men hvis ikke hele leiligheten endrer seg selv på magisk vis, og får vinduer på kjøkkenet, vil dere ikke  få se mer av det forbudte rommet.....

Basta!!!  :)   hi hi....








2 kommentarer:

Heidi`s hvite perle sa...

Jeg synes det var utrolig masse fint du hadde, uansett om du ikke viser kjøkkenet ditt eller ei! Dessuten tror jeg du overdriver og egentlig bare har litt prestasjonsangst fordi det er så mange flotte kjøkken fra bloggerne;) Tror ikke det er så ille jeg:D Men jeg kan forstå at det blir litt slik når det er helt syke fine kjøkken der ute;) Jeg har ikke noe eget, fint kjøkken å vise fram enda jeg.. Må kjøpe en "ordentlig" leilighet først, DA skal jeg love å vise hvert eneste rom..tror jeg..hehe:)

Likte spesielt tavla di og gutten din er virkelig morsom..haha! Lo litt for meg selv mens jeg leste innlegget.. Artig!

Ha en strålende uke!

siren sa...

Helt enig med bloggeren over meg her, du har jo kjempe masse fint på kjøkkenet ditt...hmmm...er du nå helt sikker på at det ikke er bloggifiserbart...hihi...jeg ble jo litt nyskjærrig jeg nå. Tusen takk for at du la igjen noen ord inne hos meg, kjempekoselig...og så fant jo jeg frem til deg! Ønsker deg en super kveld! Siren :)