mandag 7. desember 2009

Supert!!

Jepp jepp jepp!!!

Dette bladet kan anbefales! Jeg kommer i julestemning når jeg kryper oppi sofaen min med et sånt juleblad,og drømmer meg vekk til det fantastiske, store hvite huset jeg skal ha en gang....dere vet....et sånt hvitt hus i ekte sørlandsstil, med doble blå dører på midten av langsiden. Helt rektangulert, men med utbygd 'vinterhage' på kjøkkenet, med bare vinduer hele veien rundt med hvite sprosser. Gjerne to egt, og med en hage med gamle epletrær...fnis.....

Når jeg leser disse bladene, så holder jeg på å møblere dette huset inni mitt hode, med alt det fine jeg finner i bladet :)

Jeg er nok ikke den eneste som drømmer seg vekk?....Tenker nok at det er flere interiørfrelste som meg?



Nyt Mandagen alle sammen! Og nyt julebladene :)


1 kommentar:

Tyri-jenta sa...

Det ligger en liten utfordring til deg i bloggen min;)