torsdag 31. desember 2009

Rondt nollen...


Dette er den gamle temperatur-måleren til mine besteforeldre. Min far arvet den, og nå henger den på husveggen hos mine foreldre. Den er så morsom.




Som dere ser, så er det kaldt ute :) så kaldt at i Lyngdal er det is på Rom. Dvs at det er is på elva ved Rom, selv om det er der det er mest strøm i vannet. Dvs at det er ganske kaldt! Jeg synes denne er så morsom. Og man må lese skriften med dialekt.
Faktisk så er det noen dager siden jeg tok bildet, og nå er det minus 10 grader ute. Og det er mye mer enn vanlig her på Sørlandet.

Nå vil jeg gjerne takke alle dere der ute som følger med meg på bloggen, og som legger så mange nydelige kommentarer igjen hos meg. Jeg gleder meg hver gang jeg skal logge meg på, for å se om det er noen som har skrevet noen ord til meg.

I mørke og kalde tider, har det gitt meg så mange hyggelige stunder, og sitte med pc'en på fanget, og kose meg med alle innleggene deres.... håper dere vet at dere inspirerer, og lyser opp i en mørk hverdag.

Godt nytt år alle sammen.......gleder meg til å følge dere videre inn i det nye året. Og håper på mange koselige kommentarer inne hos meg i 2010.

Klem fra


2 kommentarer:

Stine sa...

Hei!

For å få tre kolonner i bloggen må du nok inn og endre html-malen gitt. Det er litt avansert, men du må ha god tid og ta det steg for steg.

Her er oppskriften:

http://www.bloggerbuster.com/2007/07/create-three-column-blogger-template.html

Før du begynner, er det en mulighet å laste ned den html-koding-malen som du bruker nå. Hvis du skulle tukle det til, legger du bare inn den kodingen du hadde før du begynte, så har du ikke ødelagt noenting :D

Håper du får det til!

Klemmer :)

Stine sa...

Se her, ja :) Det ble jo kjempebra!