onsdag 2. desember 2009

Og denne...og denne...

Planen min var at jeg skulle finne en slik fin tallerkenhylle på loppis, og pusse den opp!! Men tror dere at jeg....lille meg....er så heldig at jeg finner en?!!! Ehhh NEI!! :) Jeg har leita og leita!! Men den eneste hylla jeg fant, var bare 1 'etg', og 3 meter lang!!!..(omtrent...  hihi...)  :) 'Litt' teatralsk er det vel lov å være? :)  Uansett.....min kjøkkenvegg er langt i fra 3 meter bred, så den hylla kunne jeg bare glemme.

Og så finner jeg to nydelige tallerkenhyller på Mols, men er liksom litt i mot å kjøpe en ny 'gammel' hylle....er ikke dere litt enig? Jeg syns det er mye koseligere når de tingene rundt meg har en historie....en sjel.... så jakten fortsetter....

Men her er ett trøste-bilde........( og hvis jeg tilfeldigvis får en sånn hylle til jul, så har den jo en veldig koselig historie....hi hi)  :)


Bildet er fra lobelia.no

Og her er en til...


Sååå fin!! Også fra lobelia.no


Til alle dere som kanskje hadde forventet å se min nydelige fil de fer kalender full av pakker i dag.....så må jeg skuffe dere......

Jeg trodde jeg hadde fått min kjære med på å lage en felles kalender.....men det viste seg at han var laaaangt ifra entusiastisk ang det prosjektet......Og jeg kunne jo ikke akkurat tvinge han heller.....men er litt skuffa da....for æ hadde ELSKET å få pakkekalender :) men men.....that's life..... Ingen kalender på meg.....er det lov å være litt skuffa? Sorry jenter....men litt skuffa er jeg......

Men det blir nok bra igjen skal dere se... :)

I morgen er en ny dag :)

Ha en deilig kveld!!



1 kommentar:

Rosemary and Thyme sa...

Flotte hyller!
Den nederste skulle jeg gjerne hatt!!!
Jeg fant en hylle på loppis som jeg malte. Den skal jeg gi vekk til mitt lille barnebarn.
Det er ikke for sent med kalender, ennå!
Kanskje din kjære lar seg overtale?

Ha en god natt!

Klem Tove