torsdag 10. desember 2009

Nye kupp og utfordring!!

Jeg har vært så heldig å få en utfordring av den herlige jenta bak 'Tyrifryd' :)

Hun har utfordret meg til å finne 3 julegaver på nett til under 100- lappen! Og nettopp det har jeg tenkt til å gjøre!! Men først må jeg bare vise dere noen nye kupp :)



Jeg har siklet på denne boksen til å ha postkort i! Man får ofte så fine kort, men så har man ikke noe fast sted å ha de......Men nå har jeg det!!!!




Engler daler ned i sjul....
Disse englene er til å holde bordkort, og disse fant jeg på Up-stairs i Markens i Kr.sand. En utrolig god butikk, som vi absolutt skulle hatt i Oslo!! Men jeg får nå handlet meg fornøyd hver gang jeg er hjemme hos mor og far.


Og etter leting over alt, fant jeg endelig tinnbokstaver til adventskalenderen min! Disse fant jeg på Candle Art på Torget Vest i Drammen. Denne butikken har også så mye lekkert!!
Åååååå hvis jeg bare hadde hatt tid til å lage den! Men jeg har vært på reise hele uken, og skal til føre i morgen...

Så Turifryd.....jeg får ikke tatt utfordringen din før kanskje i morgen kveld!! Unnskyld!! Men jeg gleder meg til å tråle yndlings-nettbutikkene mine etter gode tips til under 100-lappen!! Og ikke minst til å sende utfordringen videre!! He he he..

Ha en deilig Torsdags kveld!! Det er snart helg!!!!! weeeeee!!!!




1 kommentar:

Lindas hus sa...

Så søte engler, og de zink bokstavene var bare kjempe tøffe. Har vært på utkikk selv, men har ikke klart å finne det til nå! Likte bloggen din veldig godt så her kommer jeg tilbake. Ha en fin kveld. Linda