lørdag 5. desember 2009

Nissefar...og shoppingtur på Storsenteret!

Jeg så en nisse i en blogg her for leden....nå husker jeg faktisk ikke hvilken blogg det var...(unnskyld, jeg skal prøve å finne det ut, og linke til den...)... men jeg syns den var så fin!! :) Og i hvitt og grått, som jeg nå etter hvert skal ha julen min...

Da jeg pakket opp julepynten min i år ( da jeg hadde jentan på julebort), var alt skremmende rødt!! Hva har jeg tenkt egentlig? Jeg har liksom bare kjøpt rødt når jeg har kjøpt pynt tidligere....
Men nå: NO MORE!! Nå er det hvitt, sølv og grønt for meg!!!

Så jeg dro på Nille ( der jeg ble fortalt at nissen skulle være)...og så fant jeg denne:




Er det denne som alle leter etter? :) I så fall.....jeg fant den!!!! hi hi.... For alle dere som evt leter etter denne nissen, så fant jeg den på Nille i Drammen sentrum. De hadde et par igjen i dag i hvert fall.



Kunne ønske jeg hadde en nydelig shabby chiq komode å sette den på...(sammen med den nydelige lampen jeg leter etter...hi hi)....men det har  jeg ikke....hm.....Så den får sitte sammen med orkideen min i stedet.... på tv-benken... huff....det er mye en ønsker seg altså. Men først må jeg finne et hus som har plass til alle disse ønskene...og det tror jeg blir ganske langt frem i tid....vi bor enda i leilighet...så jeg får vel tenke rekkehus i neste runde :) hi hi.....

Ellers så var jeg og min gode venninne K på shopping i dag! I skikkelig drittvær spør du meg!! Snø slæsj regn med andre ord! Så vi trålet Drammen rundt, og da fant jeg et nydelig lite smykkeskrin i sølvplett på en bruktbutikk.

Se så nydelig..




Kostet meg 50 kr!! :)

Da vi hadde blitt våte nok, og kalde nok.....tok vi turen til Sandvika Storsenter...skitt pomfritt der var det mye folk!!! Men jeg fikk unnagjort et par julegaver, så det var deilig :)

Ha en herlig lørdagskveld der ute i bloggeland...... det skal i hvert fall jeg... :)


2 kommentarer:

Nooria sa...

Den Nissen har jeg også kjøpt. Den skal være julegave til ei som elsker Nisser. Hun har en trillion allerede, men hun må da ha den nye hvite Nissen også!!

Ønsker deg en fortsatt deilig førjulstid!

Kjeruben sa...

Det er i grunnen fint å ha ting som ein ønsker seg... når ein har lengta leeeenge blir geden så enorm når ein endelig får skatten i hus ;-)

Kvit jul er kjempefint!
Som du har sett har jo eg gjeninnført det røde hjå meg i år. Eit par-3 juler uten farge får holde for denne gong ;-) LilleKjeruben meinar også at NO kom julestemninga ordentlig på plass igjen ;-)

Når det gjelder 3 kolonner... hi hi eg har NULL peiling, men det ligger alle rede ei oppskrift for newbies der ute :
http://www.zimbio.com/Free+Blogger+Beta+Template/articles/40/Create+three+column+Blogger+template
Den brukte eg :D