fredag 11. desember 2009

Interiørjulegave til under 100-lappen...

Da er jeg endelig klar med noen kjempegode julegavetips!!! Oh yess!!!

Jeg har fått utfordringen å lage et innlegg som skal hete 'Interiørjulegaver på nett til under 100-lappen'!!
Jeg ble utfordret av jenta bak Tyrifryd, og her er mine tips til interiør-interesserte damer ;)





Lekker kamin zink-lysestake til 99 kr på salg. Også fra Annas rom . Løp og kjøp!!







Nydelig krus fra Lobelia.no til 49 kr stk. Jeg hadde ønsket meg to til 98 kr :)




Faktisk så ønsker vi jenter oss mer enn bare interiør.....ja det er faktisk sant...vi ønsker oss også bling-bling!!!! hi hi... Denne armlenken kan man også finne på Wallas verden til 69 kr!!!




Zinkbokstaver fra Annas rom til 92 kr stk.....Ja takk!!!!






Emaljekrus til 89 kr stk! Og ja.....det er også fra Annas rom...hi hi...





Maileg-dukkene er kjempepopulære, ikke bare for barn, men også for interiørfrelste damer...;)

En slik søt kanin kan du finne på Wallas verden til 99 kr.



Oi... var det mer enn 3 tips?! ...Oooops....


I utfordringen heter det at jeg skal finne 3 interiørgaver til under 100- lappen.....
Gi utfordringen videre til 3 blogg-venninner....
Og tipse M  med bloggen  http://etglimtavm.blogspot.com/ .......

Og selvfølgelig så linker man til den som gav deg utfordringen.... :)   i dette tilfellet...nemlig meg!! tji-hi..


De tre bloggerne jeg vil gi utfordringen videre til er:




Lykke til med utfordringen!!!





1 kommentar:

Rosemary and Thyme sa...

Oi, det var mye fint til en billig penge!
Tar gjerne imot utfordringen, jeg, men må nok sove på det.

Ha en fin fredagskveld!

Klem Tove