torsdag 24. desember 2009

God jul!!!

Da er det lille julaften!!!
Jeg er hjemme hos mine kjære foreldre, for å feire jul. Men desverre er ikke min kjære her i jula. Vi har feiret 3 julaftener sammen, men i år feirer vi ikke sammen. Han er hos sin mor, mens jeg er på Sørlandet. Skulle ønske han hadde vært her, og jeg savner han :)
Er det noen fler der ute som ikke får feiret jul sammen med sin kjære?

Men jeg har slått ihjel tiden med julesysler :)

Jeg har hatt en liten blogge-pause, mens vi har både fått inn juletre og laget julemarsipan :)



Det gikk virkelig ikke slik det skulle da vi måtte bytte ut den flytende sjokoladen som vi vanligvis pleier å bruke. Og jeg måtte smelte kokesjokolade i stedet. Og dum som jeg var, så tilsatte jeg kokende vann, og da ble det bare en stor klump!! Jeg hadde lest på koke sjokolade bak på pakken, men det var feil. Så sjokoladen ble et mareritt å få på. Og jeg MÅ jo ha julemarsipan til Tre nøtter til Askepott i morra!! Så da fikk det gå som det gikk :) Men det ser lekkert ut da :)




Vi fant en nydelig edelgran i år. Helt perfekt størrelse ) Her holder vi på å pynte det, så det mangler enda stjerna, og alle gavene :) Det får jeg ta bilde av i morra.

Håper dere alle sammen får den deilig julaften i morra!! Og for alle dere som skal lage julemiddag; jeg håper alt går som det skal, og at dere ikke får noen ubehagelige overraskelser :)

Goood juuul!!!






1 kommentar:

TONE sa...

Det er en morsom lampe lete historie du har...men tror du ikke noen i blogg verden BOR ved HADELAND..som kan ordne den for deg...butikken kan sende eller du kan få tlf. dit...jeg bor i Bergen så jeg kan ikke hjelpe deg..=(..Men det er vel noen som kan nå i JULA...=) Ønsker deg GOD JUL i BERGEN her er det hvit JUL..!!!