søndag 27. desember 2009

En myk overgang...

Siden jeg er så flink og trener i disse juletider.....gikk jeg selvfølgelig glipp av lyset!! Så jeg fikk ikke tatt så mange bilder akkurat i dag. Her på Sørlandet er det snø, og fine istapper som henger og glitrer i sola. Men da jeg kom hjem fra trening, og skulle forevige disse vakre omgivelsene....var det mørkt! Æsj...

Så da får jeg heller vise dere en liten sniktitt på et mykt prosjekt jeg akkurat gjorde ferdig. Det er et sjal/skjerf som jeg har gitt til en venninne til jul  :)



Blomstene har jeg heklet i tynnere garn, og sydd på etterpå. Sammen med en liten blonde og noen perler..



Var ikke så lett å ta bilde av meg selv, med sjalet på, uten å få med kameraet i speilet...ha ha



Ha ha...bomma litt...




Lagde samme som jeg lagde til meg selv...bare i grått.. bilder av det grå ligger også ute på bloggen min. Under 'myke prosjekter' :)



5 kommentarer:

Heidi`s hvite perle sa...

Hei! Takk for koselig og lang kommentar på siden min:) For et nyyydelig skjerf!! Tar du bestillinger??;) Jeg har fått masse masse som jeg har ønsket meg, og flere bilder vil det antagelig bli... Det er en herlig romjulstid med deilig, myk snø som gleder en aktiv turgåer;)
Ønsker deg en god romjul og en flott feiring til det nye året!

Synes du har en veldig fin blogg.

Klem Heidi

Tandberg Gård sa...

Åh så lekkert!! Hvem var den heldige som fikk det? Fine farger!! Takk for kommentar på bloggen min ;) K

Lille Liljehvit sa...

Heidi:)

Ha ha...jeg har ikke fått noen bestillinger enda, men jeg lager gjerne et til deg hvis du vil ha et :) Men det kommer sikkert til å ta litt tid, siden jeg ikke har så mange frikvelder da jeg jobber så lange dager :) Men nå i jula har jeg jo god tid :) Du får gi meg beskjed hvis du vil bestille et :) Tror garnet koster 30 kr per nøste, og bruker ikke mer enn 4 nøster :) Selve sjalet er ikke så stort, for jeg bruker det gjerne inne, og utover våren også, og da kan det ikke være så varmt :)

Klem - I -

Rosemary and Thyme sa...

Nydelig!
Ha en fin romjul!

Klem Tove

Kathrine´s sa...

Knakande flott BongoBogno ;) *pick me pick me pick me PICK ME*