mandag 16. november 2009

Vi har flyttet!!

Inn i snikkaboden!!!

Det føles nesten sånn i hvert fall.... for både jeg og KS har vært så mange timer i den snikkaboden at jeg nesten føler jeg har grodd fast der.. men det er jo koselig da....og nå har KS ryddet så fint der inne nå..mens jeg har både lakket og malt :) Jeg holder fremdeles på med nattbordene mine, og nå er det et lag med lakk som står å tørker. Så er det bare å feste knotter, og sette de på soverommet. Håper jeg får min kjære med på å kjøpe ny seng, nå når nattbordene er så fine blitt :)

Nå nyter jeg bare sofakroken min, med tekoppen i hånda, og pc'en på fanget.....mmmmm...koselig :) Nå skal jeg inn å titte på alle de fine bloggene deres!!

Her er noen nydelige roser til alle dere der ute som titter innom :) Fordi du fortjener det!!  ;) hi hi

Ha en god mandags kveld alle sammen!!

Ingen kommentarer: