torsdag 5. november 2009

Tiddeli-bom, og hutte-meg-tu...

Den første snøen er kommet.....og lagt seg...og blir der...  :) tiddelig-bom, og hutte-meg-tu...som Ole Brumm sier...Men jeg:.....jeg liker snø jeg. I hvert fall i moderate mengder..haha.. Men jeg er jo ikke lenge i Oslo, før jeg er på veien igjen...Og det er ikke alle steder det er kommet snø.

For dere som kjenner meg, så overrasker det vel ikke at jeg har vært ute på reise igjen!! Denne gangen gikk turen hjemover mot Sørlandet....og DER!!!!...sånn heeelt tilfeldig.....ved siden av veien....akkurat der jeg kjører.....er det en BRUKTBUTIKK!!! JIPPI!!!! En liten kjapp sving....en liten skrens...og brekket på, så er jeg innenfor dørene...

Eeeegentlig leter jeg etter en komode.... en sånn en som har litt utskjæringer, og som blir dritfin når den blir malt hvit(BOMBE!!!!!HAHA).

Men så har jeg liksom tenkt på litt forskjellige småting som jeg gjerne skulle hatt....

Og denne gangen fant jeg flere fine ting!!!! Bare se her:

8 nyyydelige glass med mønster.....til 145 kr!!!!! Herre min hatt!!!!!
(ser dere det fine mønsteret?)


4 nydelige, små skåler...(til 10 kr stykket!!)


En krystallvase til 25 kr!!!!
( den lille fikk jeg av mamma da jeg var hjemme, og mamma har også en helt lik)



I tillegg fant jeg to gamle stubber, som jeg tenkte jeg skulle lage julepynt av. Enten det, eller så maler jeg de hvite, og skrur den fast i veggen som en knagg :)





Og så klarer jeg jo ikke å bare gå forbi når jeg finner interiørbutikker heller...he he..Så jeg var en tur innom en herlig interiørbutikk i Søgne, 'Gave&Interiørhuset'. Her jobber det herlige jenter som vet å lage fin butikk. I tillegg har de gode leverandører. De har f.eks et meget stort utvalg av Lexington. Og her, i denne butikken, måtte jeg bare kjøpe et par småting :)



Søte, små telys-holdere i fattigmanns-sølv, og en skjønn blonde-løper til spisebordet mitt.

I tillegg fant jeg knotter til nattbordene jeg holder på å pusse opp:



Lekre!!!!

Og så falt jeg for fristelsen til å kjøpe meg litt julepynt (selv om jeg virkelig har måttet jobbe hardt med å ikke kjøpe så mye pynt)...




Tenkte jeg skulle ut å plukke litt granbar på noen kvister, og bunte sammen kvistene, og dette skiltet, med en rød sløyfe. Kan bli fin pynt på døra :)


Det er vel ikke lov å si 'goood juuul' enda.....men jeg kan kanskje h v i s k e det....   :)


Tji hi....







1 kommentar:

Kathrine´s sa...

ÅÅÅÅååå så mye stilig altså!! :) Glassene var råflotte! Samme med vasen og de knottene!! NAIS!