torsdag 19. november 2009

På ønskelisten....

Er det lov å legge ut ønskelisten sin til jul her på bloggen...? :) I tilfelle noen i familien tar en titt, eller for eksempel min kjære....  ;)

Ikke at min kjære egentlig trenger en sånn liste, for hver gang jeg kommer over noe fint, bare MÅ jeg vise det til han, og ønske meg det :) Stakkars, han blir redd hver gang jeg nevner interiør.....ha ha  :) han er ikke i nærheten av å være interessert i interiør engang :) hvis ikke det er båt-interiør da....da er han veldig interessert!! Og det gjør ikke noe, for jeg elsker å være i båt, så det at han gjør det fint der, er bare supert!!

Men her kommer allikevel noen ønsker da....fnis....

Noen bøker som står på listen:


Inred och dekorera ljust och lantligt. Denne ser jo bare nydelig ut!!

















Shabby chic interiors, My rooms, treasures and trinkets, av Rachel Ashwell














 White on white, Creating elegant rooms with shades of white, av Stephanie Hoppen.






French home, av Hilery Robertson, Claire Richardson, and Josephine Ryan.










Creating a new old house, av Erik Kvalsvik og Russel Versaci








Alle disse bøkene kan fåes kjøpt på capris.no


Dette er et par av bøkene jeg ønsker meg :) Det er et par andre fine bøker jeg også ønsker meg, men jeg finner ikke noe bilde av de....men det kommer nok, når jeg finner de :)

Ellers så fant jeg ut et par ting jeg trenger til å servere middag til gjester. Dette fant jeg selvfølgelig ut når jeg hadde jentene her på julebord, og en av de tingene er severingsbestikk. Sånne som man tar salat med, eller kjøtt eller hva det nå måtte være... Og de må være litt 'romantiske'. Selvfølgelig :)

Fra jeg var liten, fikk jeg teskjeer i sølv fra min farmor til alle bursdager og til jul. Kanskje ikke så gøy da jeg var 10 år, men nå er jeg glad for det. Og det mønsteret jeg valgte ut da jeg var liten var 'opphøyet rose'. Og det er jeg kjempeglad for i dag!! Men et stort salatbestikk i sølv, i opphøyet rose ville kostet en formue. Men det går ann å ønske seg i 'jukse-sølv' :)

Og så ønsker jeg meg dekketallerkener i sølv....
Og en liten glassmugge,romantisk selvfølgelig, til rød saus til riskremen.
Og en stor glassbolle(trenger jeg å si romantisk?) til å ha selve riskremen i... hi hi....


Så ønsker jeg meg helt hvitt sengetøy også! Kanskje med noen blonder eller monogram. To putetrekk, og to sengetrekk i str 140 x 220.

Mega Paisly sengesett fra Kid f.eks...


Helt nydelig!! :)

Har masse mer på ønskelisten, men det kommer etter hvert :) Jeg skal nok klare å grave opp noen fine bilder ja...

Ha en deilig kveld!!!





 







Ingen kommentarer: