søndag 8. november 2009

Noen små justeringer....

Da er svigermor dratt hjem, og vi ligger lett henslengt på sofaen :) Det ble ikke noe blogging i går, da vi hadde opplegg nesten hele dagen. Vi var på Latter og så 'Revolusjon' med Dagfinn Lyngbø, og jeg lo så jeg nesten skvettet i buksa!!1 ha ha ha....den mannen er gal..... han trenger liksom ikke si noe engang...han bare SER morsom ut!! hi hi..

Etterpå dro vi på skikkelig biffmiddag, med alt tilbehør....mmmm .... deilig!!! Tror den kua har vært lykkelig, for den biffen smakte som om den kom fra en lykkelig ku...nemlig helt fantastisk!!!

Men over til en annen smaks-opplevelse....nemlig blåbær og bringebærpaien min :) Den var KJEMPEGOD!!!!!!! JEPP JEPP JEPP!! Æ lyver ikke :) men allikevel har jeg noen få endringer :O)

Jeg ville hatt litt mer bær, og litt mindre smuldredeig....
Og så lagde jeg kanten litt tykk når jeg kledde paiformen. Men det er nybegynnerfeil :)
Og så ville jeg bare hatt den 20 min i ovnen, i stedet for 25. Så jeg får gå inn å endre i det forrige innlegget, så dere fremover får riktig oppskrift :)

Ellers så blir det sofakos, og julebladskos på meg resten av Søndagen. Jeg fikk et tips her forleden om å kjøpe KK julen. Men jeg var ikke så imponert over dette bladet denne gangen. Men jeg kjøpte også 'Julegleder'  fra Cappelen damm. Skrevet av Tone Merete Stenkløv og Miriam Nilsen Morken. Og dette heftet liker jeg veldig godt. Utrolig mange gode tips til julepynt!! Dette kan jeg anbefale.



I tillegg har jeg kjøpt 'Alt om julen' fra Norsk Ukeblad. De reklamerer med 130 sider kos...og de holder det de lover. Her er det fullt av inspirasjon til både nisser, og engler og julemarsipan og alt mulig. Dette skal jeg bruke flittig!!! Og jeg anbefaler dette bladet på det varmeste.



Så får dere ha en avslappende Søndag, og hente nye krefter til å gasse opp i neste uke :)

Klem fra


Ingen kommentarer: