søndag 1. november 2009

Myke prosjekter og romantiske vibber

Selv om dette er en blogg om interiør mest av alt, så er det også noen få innslag av mine 'myke' kreative prosjekter.... og denne Søndagskvelden har gått med til å fullføre et sjal jeg begynte på da jeg var i Ålesund denne uken. Jeg hadde tid på kvelden å slå ihjel, da jeg satt alene på hotellrommet. Så jeg kjørte til nærmeste garnbutikk og så etter inspirasjon. Jeg kunne jo ha lagt meg under dyna, og kost meg med 'Wuthering Hights' av Emily Bronte, for jeg er en evig romantiker, og må jo lese alle klassikerene!!! Men jeg klødde i fingrene etter å lage noe, og da falt valget på hekling. Dette er det første sjalet jeg har heklet, og det kommer ikke til å bli det siste. For det kunne jo f.eks vært en god julegave-ide, ikke sant?

Akkurat dette sjalet vil jeg bruke selv, og det skal henge på min nye knagg som jeg skal lage fra rekved. Knaggen er enda ikke laget, men nå må jeg vel skyndte meg, siden sjalet er ferdig..hihi...





Her er litt av meg også... :)

Det er et utrolig mykt garn, som er tynt noen steder, og tykt andre steder. Blomstene er i tynnere garn, og i fargene lys grå, og sart turkisgrønn. Nydelige farger. Tenker at jeg vil lage et sjal i lys lys grå også etter hvert...

Er det noen venninner som ønsker seg et sånn et til jul , så legg igjen et hint til meg... hihi....



                                    



2 kommentarer:

Viola sa...

Vad roligt att du gillade vad du såg och så trevligt att du lämnade några rader efter dig så jag hittade hit till din fina blogg, ha en skön kväll, klem VIOLA

Kathrine´s sa...

Jeg bestiller ett sånt takk :) KNAKANDE FLOTT!!!