onsdag 4. november 2009

Hjelp meg!!!!

Jeg trenger deres hjelp der ute i bloggeland!!!! Jeg har nemlig funnet en artikkel i Lev Landlig, hvor hun det skrives om har en nyyydelig bordlampe!!! Jeg trenger denne lampen for kunne leve videre!!! ha ha ha ( can't liiiiiiive, if living is without youuuuu, I can't liiiiiiiive, I can't live any mooooooooore...la lala)

Det er i fra Lev Landlig nr 05 fra 2009. Jeg har knipset bilder av bladet, og hvis ikke noen finner denne lampen for meg, må jeg kontakte Lev Landlig, og få de til å hjelpe meg :)


(bildet er tatt av fotograf for Lev Landlig bladet)



Hvis lampen koster flere tusen kroner, så kommer min kjære til å drepe meg!!!! Men hvis den ikke er så altfor dyr, kan jeg jo ønske meg den til jul!!! Jeg bare MÅÅÅÅ vite hvor jeg kan få tak i en!!!
 Hjelp meg, væææær så snill!!!!!


Hilsen DESPERAT


Ingen kommentarer: