mandag 30. november 2009

Flere ønsker...

Denne puta bare MÅ ligge under treet!!!! :) Jeg har funnet en hel del til jule-ønskelisten min på nettbutikken Lobelia.no. Her er noen av ønskene.....



Denne lampen ligner på den jeg prøver å finne....og finner jeg den ikke, kan jeg gjerne få denne til jul ;) fnis....





Se så fin lampen er!!!

Og så ta jeg to av denne baderomsmatten :)



Denne badematten hadde gjort seg veldig bra på badegulvet vårt......og det er en høyst stor grunn til at jeg overhode aldri har lagt ut bilder fra badet vårt....og det er fordi det er grøsselig stygt :) Hmmmm....neida...det er ikke SÅ ille....men jeg får meg IKKE til å kalle det fint!!! Bare glem det!! Men det er i hvert fall bedre enn det var da jeg flyttet inn. For da var det spy-grønt både på vegger og på gulv. Taket var gult, og det var også furu-interiøret!!! Gult gult gult...æsj....men jeg har gjort mitt beste, med de midlene vi hadde. Nå er i hvert fall alle vegger,og tak, helt hvite. Nytt baderomsinteriør i mørkt tre, og stor hvit porselensvask. Men de grønne flisene på gulvet....ja de lever enda....mot min vilje....men en dag...........jeg drømmer meg bort......ja da.....da blir de grå :)
Men i mellomtiden, tar jeg gjerne to av disse bademattene for å gjemme de grønne flisene bort så godt det lar seg gjøre.....;)





Se denne lekre 'gamle' klokken.....ååå...jeg ønsker meg....




Denne boken er det mange interiørbloggere som kjenner igjen....Den heter 'Romantiska hem, og inspiration i vitt'. Og jeg vil være med i klubben :)



Romantisk sengetøy....mmmm....vil ha....


Hvis jeg får bare EN av disse tingene til jul, så blir jeg lykkelig ;)

Håper dere koser dere der ute i bloggeland!!

Klemmer fra




1 kommentar:

Kjeruben sa...

Mmmmm... skriver meg på den ønskelista!

(OG PS. Ei venninne av meg malte faktisk sine golvfliser på badet, funka heilt fint :D)