søndag 29. november 2009

Ett lys skal brenne....

Tenn lys.....ett lys skal brenne....for denne lille joooord......

Den blanke himmelstjerne....der vi og aaaalle booor....

Må alle dele håpet......så gode ting kan skjeeeee...

Må jord og himmel møtes......ett lys er tent for deeeet....


I dag tenner vi ETT lys....

Tro det eller ei.....men jeg er en interiørblogger som ikke har en advents-stake!!!!! Jepp jepp jepp!!! Kan dere TRO det???? Jeg er en sjelden rase tror jeg.... Fnis....

Og er et ikke litt for sent å kjøpe seg en nå? Hva mener dere? Nå er jo første søndag i advent i dag, så jeg tenner det ene lyset jeg har..he he....

Jeg hadde egentlig tenkt å lage min egen adventsstake, men jeg har bare ikke nok timer i døgnet :) som jeg har presisert her tidligere. Og det ble med tanken..... Men det frister veldig å kjøpe en altså....men føler det er for sent...Hmmmmm ..... tenke.....tenke......ferdig tenkt!!!!! Jeg kjøper en!!!!! :)

Ville også bare vise noen nydelige bilder av Amaryllisene mine..

Jeg syns de er helt nydelige......  tenke.........hvor lenge blomstrer de egentlig?...tenke......Vil de blomstre til julaften tro?..... Noen som vet?





Ha en nydelig advents Søndag alle sammen....

Og takk for hyggelige kommentarer!! Er sååå hyggelig i vinter mørket...




2 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

Å vilka vackra blommor:)
Vårt hus fanns Vakre Hjem nr 1 2009. Ett långt reportage som jag är ganska stolt över faktiskt, jättefint var det. Kul att du hittat till mig och att du gillar vårt hus:)
kram
Viveka

Miss Mette sa...

Hei
Har aldri har amaryllisene før!!! Men en nydelig blomst, desverre vet jeg heller ingen ting om dem... Hm... kanskje derfor jeg aldri har kjøpt de? (smil)
Man trenger ikke en adventsstake, fire lys sammen uansett farge og størrelse går også veldig fin sammen. Ønsker deg i alle fall en fortsatt fin søndag og advent. Klem fra Mette