torsdag 19. november 2009

Er det en kalender..?

I dag hadde jeg fri fra jobben fordi vi kommer til å jobbe i helgen i stedet :) Og når jeg satt å leste på bloggene deres i går, fant jeg en nydelig fil de fer kalender hos Wallas Verden- brukt på ny . Og i dag var jeg innom henne og hentet den :)


Den er jo helt nydelig!!

Til -og fra- lappene lagde jeg selv på juleverkstedet med 'jentan'. Men de passet jo veldig fint her da. Så de får henge der frem til pakkene skal på :)



Det finnes en kalender uten hjertene også, men det måtte bare bli denne!!

Se også de nydelige englene jeg fikk av mine tidligere annsatte, da jeg sluttet som sjef i min forrige jobb!! De henger fremme hver jul!






Jeg har faktisk fått min kjære med på å lage en felles julekalender!! Jepp!!! Det er helt sant! Vi skal lage 12 pakker hver, og åpne annehver dag. Men tenk så lett det er for han å kjøpe smådill til meg da!! Det er jo bare å gå inn på nærmeste interiørbutikk, f.eks Mols, og finne alle gavene! Mens jeg!!! Hva skal jeg gjøre...? Han er ikke no særlig glad i sjokolade eller godterier....og han liker jo ikke dilleting.... Hva skal jeg kjøpe...hmmmm.... Tar gjerne imot tips altså!! Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang! :) Ønsk meg lykke til :)

Men denne 'kalenderen' er så fin, at jeg kommer til å bruke den hele året jeg! hi hi.. Denne kan jeg henge smykker på, og bilder, og kort, og alle mulige rare ting....Tenker nok den skal brukes utenom advent også. Så er det da egentlig en kalender? ;)


By the way.....håper han går innom Mols forresten.....fnis......Da vil i hvert fall jeg glede meg til å åpne kalender-gave!! Oh yess!!

Kos å høre fra dere!!

Klem fra






3 kommentarer:

Solveig sa...

Ja det er ikke vanskelig å finne på noe til interiørinteresserte damer!!:o))) Dette duger som kallender så godt som noe! Veldig sjarmerende. Beundrer kallenderinnsatsen deres.
Ha en fin kveld.
Klem fra Solveig

nennes sa...

Jeg kjøper flaxlodd,deo,sokker,kinobil.,osv

snøhilsen

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja den er jo fin
Nå blir det en uke med full kalenderinnsasts her. Det blir 36 gaver som skal på plass.
Ha en fin helg videre
:)