onsdag 18. november 2009

Endelig!!!

Nå kan jeg endelig legge ut bilder av det siste teppet jeg har heklet!! :) Jeg har jo lovet mine venninner at de skal få babyteppe når de blir mamma, og nå har en av mine beste venninner endelig blitt mamma :) Det ventet hun lenge på,og for bare få dager siden fødte hun en frisk liten gutt :)

Teppet var jeg ferdig med for lenge siden, men jeg kunne jo ikke legge ut bilder, for da hadde det jo ikke vært noen overraskelse for G når hun fikk det!!.... Men her kommer bildene!!!








Teppet måler ca 100 cm x 90 cm :) Og det ble ganske fint syns jeg.... Men det var et mareritt å lage det, for det var så utroooolig mange løse tråder som skulle festes, at jeg nesten finn fnatt!!! ha ha... Men det var verdt det! Jeg tror G ble veldig glad, og det er jo litt mer spesielt å få en hjemmelagd gave, enn en 'ferdig-kjøpt' en :o)

(Hvis noen lurer, så har jeg brukt Lerke- garn, som er en blanding av merino ull og bomull).

Nå holder jeg på med et nytt prosjekt, som kanskje skal bli en julegave, så det kan jeg heller ikke legge ut bilder av :) Det betyr ikke at det er et nytt teppe altså... :)

Håper dere har en strålende god onsdags kveld alle sammen!!  Så herlig at dere er der ute alle sammen, og titter innom bloggen min av og til...det er koselig å tenke på...... :)

Klem fra



Ingen kommentarer: