søndag 1. november 2009

Eeeeeeemil i snikkaboden

Snikkabod er en fantastisk oppfinnelse!!! Det er det fler enn Emil i Lønneberget som syns.....nemlig MEG!!! :)

Jeg har en venninne som bor på gård, og hun har snikkaboden rett utenfor kjøkkenvinduet!! Tenk å være så heldig!! Så i dag har vi bare så vidt vært utav snikkaboden for å spise lunch! Ellers har vi holdt på i hele dag, med maling og skraping, og pussing og alt!!

Det er en utrolig koselig plass og holde på. Og ikke minst varmt!! I hvert fall varmere enn min terrasse...Det står en koselig vedovn der inne, som varmer utrolig godt.



Mitt prosjekt for i dag, var å male et nattbord hvitt. Det skal stå på min kjæres side av sengen, når vi får ny seng. Det er egentlig et gammelt Ikea nattbord, men det kan bli kjempefint i hvitt med nye knotter!! I love gjenbruk!!

Uten maling:





Her med ett lag hvitmaling:



Litt dårlige bilder ser jeg, men det er de eneste jeg har.

Bare vent til dette nattbordet blir helt ferdig!! Da skal jeg ta bilder av det ved siden av min nye seng!! Har jo et nattbord til av samme slaget, men jeg vil heller ha stolen min, som jeg fant på loppemarked, ved sengen på min side. Håper bare den ikke blir altfor 'shabby' :)




Vi har kost oss masse i snikkaboden i dag, med musikk, og vedovn, og te. Og den snikkaboden skal vi bruke flittig i løpet av vinteren! 'Stay tuned' for nye prosjekter!!!! :)


Klem fra



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei snuppa! Ja var utrolig moro igår, gleder meg til å fortsette! Tenkte å kjøpe ny maling til skjenken og bære inn kista denne uken. Nå skal jeg på kaffekværna og få meg en Chai-latte, denne må du prøve! Ta-ta!

Kathrine´s sa...

Så stilig!:) Ja noen er jaggu heldige for å si det sånn!!