tirsdag 24. november 2009

Den som venter på noe godt...

Oi da.....

Det gikk noen dager før jeg fikk laget et nytt innlegg. Og det har seg sånn fordi jeg rett og slett ikke har nok timer i døgnet!!

Noen fler som gjerne skulle hatt 28 timer i døgnet, 8 dager i uken, og 8 ferieuker?....;) fnis....

Da hadde jeg i det minste hatt litt mer tid til blogging og prosjekter...

Denne uken er jeg både i Bergen og Stavanger med jobben, men jeg har omtrent ikke tid til å sette storetåen utenfor hotellrommet engang...... Og det skulle tatt seg ut om bare storetåa mi var på vandring rundt i Bergen sentrum...hi hi....Eneste levende beboer i pepperkakebyen...fnis....

Men selv om jeg jobber mye, har jeg tid til å drømme litt om hva jeg ønsker meg til jul! (Selvfølgelig).

Dere som har fulgt med tidligere, vet at jeg er på leting etter en helt spesiell lampe, som jeg har sett i interiørbladet Lev Landlig.




Og nå har jeg faktisk sendt mail til dette bladet, og spurt de om hjelp til å finne lampen min :) Og de er på leting for meg...Helt topp!!

Men i mellomtiden kan jeg jo liksom helt tilfeldig nevne at jeg også godt kunne tenke meg denne lampen fra Ikea....som ligner litt... :)




Gjerne to...faktisk......haha...

Nå er snart nattbordene mine ferdig hvite, så jeg har begynt å glede meg til vi skal kjøpe ny seng.... Bare vent å se.....bildene kommer snart...

Den som venter på noe godt.....vet dere...........



En sånn en vil jeg ha......(siden min kjære lider av 'har ikke tid til å finne gammel seng, og pusse den opp-syndromet'). Jeg skulle jo egentlig tatt en skikkelig runde på loppis, og på bruktbutikker osv, men han har bare ikke tålmodighet til å vente......Da sier har bare at vi kan beholde den gamle...og det vil jeg jo IKKE!!! :) Så for å få hvit seng, må jeg nesten bare gi etter for IKEA, men jeg er ikke såå trist for det..tji hi...

Og sammen med det nye sengesettet som jeg også 'får' til jul (håper jeg) kommer det til å bli riktig så fint!

Så hold ut alle sammen.....(hi hi) det er ikke så lenge til neste innlegg....så hold ut.....(ha ha ha) ;)

Hilsen



9 kommentarer:

atinybitofheaven sa...

Hei !!

Den lampa var superlekker- ikke glemt å la oss vite om du får tak i den da:-)

Ha en flott dag:-)

Kathrine´s sa...

Så du fant den! Var på Ikea her om dagen og skulle si i fra til deg at jeg så den der - men så har jeg glemt det gitt :P

Rosemary and Thyme sa...

Først og fremst vil jeg gratulere deg som medlem av NIB!
Jeg ble også tatt opp som medlem denne gangen, og er glad for det!
Kanskje vi kan støtte hverandre som følgere?
Jeg legger meg som følger og lenker til deg!

Flott lampe du er på jakt etter.
Jeg har den fra Ikea, og syntes den er fin!

Ha en fin dag

Klem Tove

Mettes lille verden... sa...

Hei
Oppdaget siden din på NIB og tenkte jeg skulle stikke innom å si hei :o) Fin blogg du har, falt pladask for den gamle vekta du hadde funnet, og de hvite steinene som du har samlet er en vakker dekor! Likte også veldig godt scrapbooka din, veldig flott laget!!! Ellers mye flott, blir spennende å følge deg videre. Ha en fortsatt riktig fin dag. Klem fra Mette

Viola sa...

Tack för din rara hälsning, här går det långsamt framåt, härliga bilder, visar mina senaste lampor idag, klem VIOLA

mali-mo sa...

Jeg har IKEA lampen jeg også, både den jeg har sprayet hvit, og en som får være blank. Syns de er fine, og så koster de jo ikke så mye heller ;)

Lykke til med sengepsosjekt ;) Jeg har akkurat stått på hodet i kjelleren for å prøve å fikse til en sengegavl jeg kjøpte på salg på IKEA ifjor...den er selvsagt feil str, så da måtte sagen frem...og lim og sparkel, hehe, håper den blir brukbar tilslutt ;)

Ha en flott trsdag, og tusen takk for en hyggeølig hilsen inne hos meg ;)

Katharina sa...

Hei!! Har funnet en nydelig lampe du burde se på Christines i Drammen!

Zara Home kan man visst få kjøpt på Ellos, av alle steder! Fantastisk!

Tyri-jenta sa...

Ååh, du må fortelle oss når du får svar på lampen, den er bare sååå lekker!!
Jeg fant vekten min på Gjenbruket her i byen, og ga en hel 50-lapp for den, hoho - det kaller jeg et scoop! Jeg elsker fargen, den er helt herlig!
Så koselig at du vil følge meg, jeg legger deg til listen min også!
Ha en koselig 1.advent:)

mali-mo sa...

Hei igjen ;) KLart du kan legge deg til som følger, det er jo bare hyggelig. Takk for koselie ord og¨å ;)

Ha en fortsatt flott helg...søndag...her er det rush ut på plntasjen for å kjøpe nye lykjeder til hagebuskene...de vi hadde var visst ikke lenger i orden etter litt røff behandling i kjelleren (hekkesaks tror jeg...) Hehe.