fredag 30. oktober 2009

Vente te freddan!

Snakk om å få sagt det!! :) Det er akkurat det vi må! Vente te freddan altså. Jaja...nå snakker jeg ikke om det kanskje noen tror jeg snakker om...(f.eks norvegia reklame...haha) neida, jeg snakker om sofakosen på Fredags kveld!! Jepp jepp jepp..... Det er nettopp det jeg gjør nå....sitter i sofaen min med tekoppen min, og scrap-boka mi :)



Sofaen min...

Jeg kom nemlig på en genial ting her om dagen da jeg ryddet på soverommet. Jeg hadde nemlig en ganske stor samling av interiørblader som Vakre hjem og interiør, bolig 123 og bolig pluss osv. Og jeg har ikke plass til å ta vare på alle heller!! Men det står så mange kule nettsider, og så mange gode tips i disse bladene, at jeg ikke ville kaste de heller... så da reiste jeg sporenstreks ned på den nærmeste bokhandelen og kjøpte meg en notatbok. Og så har jeg dekorert den, og trekt den i stoff. Så gikk jeg løs på bladene mine med glupske øyne!! :) Og jeg rev ut og klippet ut i hjertens lyst. Og så 'scrapper' jeg alt inn i boka mi, så jeg har alle de gode tipsene til en senere anledning....(som f eks når vi bygger drømmeuset vårt). Og vips så hadde jeg alt på ett sted, og kunne kvitte meg med bladene.



'Scrap-boka' mi..



Og tekoppen min..


Og litt flere bilder:



Bilder fra scrap-boka...


Jeg prøver å holde en tema-farge på hver side, så det ser litt delikat ut :)

well ladies...(for jeg tror ikke det er så altfor mange menn på bloggen min)

Ha en strålende helg !!!



Nyt litt hverdags-luksus

Klem fra











Ingen kommentarer: