fredag 23. oktober 2009

Super woman!!!!

Er det bare meg, eller skal alle være super woman om dagen? Misforstå meg rett, men jeg begynner å miste troen på at jeg er den superwoman jeg 'trodde' jeg var... :) ( nå kick'er snill pike syndromet inn vett du)


Jeg har en jobb som driver meg hit og dit som en pingpong ball over dette vide, langstrakte land, og jeg blir til tider desorientert om hvor jeg er hen, og hvilken uke det er, og faktisk hvilken dag det er...? Jeg planlegger alltid 1-3 uker frem i tid, hva jeg skal gjøre, og hvor jeg skal reise, og så plutselig så går ukene i en stor miksmaster, og jeg vet ikke hvor jeg er, eller hva jeg gjør :) ha ha.. Ikke at det er så morsomt der og da altså, men jeg skulle ønske jeg kunne se mitt eget ansiktsuttrykk når jeg plutselig stopper opp, og skjønner at jeg er i Stavanger, og ikke i Bergen. Og jeg har kjørt meg helt vill, for jeg er en sørlending uten retningssans, og aner ikke hvor jeg skal, eller hvem jeg skal besøke! Jeg tror jeg hadde dødd av latter!! Æ må jo se latterlig ut!! :)


Jeg har blitt fortalt at jeg har 1001 ansikter....  i den forstand at jeg lager så mye grimaser når jeg gestikulerer!! Eller når jeg ser på TV!!! Noen andre som har samme greia? Jeg lever meg så inn i den filmen, eller tv-serien, at ansiktet mitt gjenspeiler hva jeg ser på....

f.eks: hvis jeg ser på noe trist på tv, lager jeg ,uten at jeg legger merke til det selv, dådyrøyne, og ser ut som om jeg skal begynne å gråte!! ha ha.. eller hvis det er noe morsomt, så gliser jeg fra øre til øre.... Og jeg legger ikke merke til det før min samboer ler av meg,og påpeker at jeg ser morsom ut!! hi hi..

Og når man reiser mye i jobben, og endelig kommer hjem, så skal man både ditten og datten!!! 'Ditten' kan for eks være vasking av kjøkken, stue og bad, mens 'Datten' kan være å brette klær som er tørre så det blir plass til å henge opp det som er vått i vaskemaskina! Og ikke nok med det; jeg har jo alle prosjektene mine jeg må bli ferdig med også!!!

Jeg må innrømme at jeg legger meg i støvet for dere mammaer der ute som klarer alt dette her, med 3 barn, og i tillegg har et strøkent hjem,og ser ut som Audrey Hepburn i Breakfast at Tiffanys :)  Tar hatten av!!!!!


Jeg vil bli som dere!! :)
Nå har jeg ingen barn selv enda, men jeg må innrømme at jeg har nok med meg selv enn så lenge :) Og får jeg flere venninner som blir mammaer nå, så kommer fingrene mine til å bli numne!! :) Jeg har nemlig lovet alle venninnene mine å hekle baby-tepper til de som får baby :) og det har blitt et par nå:



Har laget ett til, men kan ikke legge det ut her enda, fordi det skal være en overraskelse til en venninne som har termin nå den 28 okt!! Spennende!! Jeg skal legge ut bilder av det siste teppet etter at hun har fått det :)

Ellers så får alle dere super-women out there passe på dere selv, og tillate dere selv å kose dere litt innimellom!! Sett pris på de små ting her i livet....som f.eks perler fra Tiffany's........;o)






Ingen kommentarer: