torsdag 29. oktober 2009

Nydelig inspirasjon fra Zanz


 Jeg vet ikke åssen det er med dere, men her kan jeg flytte inn!!!! Når jeg kommer i sånne butikker som dette, så har jeg ikke lyst til å gå. Akkurat som om jeg tror den forsvinner med det samme jeg går ut av døra, og det tør jeg ikke ta sjangsen på....så da blir jeg..... ha ha. Stakkars min kjære når jeg er i den 'tilstanden'... Han blir livredd for at jeg skal gå helt amok, og kjøpe alt sammen! Ikke at jeg har råd til det akkurat, og ikke at jeg har lyst til det heller...men det er bare så koselig å titte!!! ( og hadde det ikke vært for at han er så livredd, så hadde jeg kanskje gått amok også..... hmmmm...... we will never know....) Og så får noen få utvalgte ting få lov å være med meg hjem, og lyse opp tilværelsen min med sin eksistens....
Her er noen bilder fra butikken...








Alle disse bildene kommer fra butikken Zanz i Lillestrøm. Er de ikke nydelige?!! Jeg skal prøve å få til å linke til butikken deres, men jeg er så ny på dette her, at jeg ikke er helt sikker på åssen æ gjør det :) I allefall: Alle må ta en tur innom denne nydelige butikken i Storgata 5b i Lillestrøm!!!

Håper alle sammen der ute i blogge-land har en strålende dag!!!

Som alltid er jeg på farten, og her er noen fine bilder fra hvor jeg er i dag: nemlig Haugesund!!

(bilde fra Wikipedia)



Det siste bildet er tatt 6 Mars, 1934, av fotograf Anders Beer Wilse ( 1865-1949), og viser Haugesunds maritime bakgrunn....nydelig med sånne gamle bilder...

Jeg hadde desverre ikke med meg mitt eget kamera, da jeg endelig har fått nytt batteri i speilrefleks kameraet vårt!! Det er litt for stort til å ta med meg på jobbreiser :) Men bare vent, jeg skal nok knipse bilder etter hvert skal dere se :)

Ha en strååålende dag alle sammen!!






Ingen kommentarer: