søndag 18. oktober 2009

Lille speil på veggen der....

( Dette innlegget ble lagt inn i en annen blogg den 14.10.2009, men er blitt flyttet hit, da jeg har gått over til blogspot)


Som dere har sett på mitt forrige innlegg, har jeg ikke akkurat mitt eget atelier, eller mitt eget verksted, til å grisle med alle de forskjellige prosjektene mine. Derfor var min kjære samboer veldig glad da jeg var inni min hekle-periode :) Da satt jeg stille i sofaen, og luktet ikke malingsfjerner!! ha haha



I dag har jeg malt om et speil jeg kjøpte for lenge siden, på bohus faktisk. Ikke så veldig spennende kanskje, men det var liksom for 'gult' til å henge på min hvite vegg :) så jeg gikk igang med å male, og krakelere og shabby-shiq'inere. Og Voila!!!!!




Desverre er ikke kameraet mitt så fryktelig bra, så detaljene kommer ikke så godt frem. Men det er blitt veldig hvitt, med litt grått her og der, og så er det krakelert, så det nesten kommer litt svart frem i krakeleringen.


Med andre ord...: mye bedre!!!!!


 
 
 

 
 
 
 
Stua har blitt mitt 'atelier'........ :)  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detaljer: 
 
 
 

 
 
Bra eller hva....?



Soverommet er prosjektet mitt nå, og jeg har lenge tenkt at jeg skulle fått malt dette speilet.


Og nå er det berre lekkert!!! :o)

Ingen kommentarer: