mandag 19. oktober 2009

Havet......



Har jeg nevnt at jeg er en kreativ sjel....? Tji hi :) Jeg må innrømme at jeg bare kaster meg uti ting, og prøver og prøver. Og jeg har lenge vært glad i å male! Selv om jeg ikke er flink, så syns jeg det er så gøy. Og siden jeg alltid maler abstrakt, så vet jeg aldri hva jeg ender opp med!! :) Jeg vet som regel bare hvilke farger jeg skal gå ut ifra. Her har jeg klattet og dryppet meg til dette resultatet:


'Havet'

Grunnen til at dette heter havet, er at jeg har malt et bilde av havet under dette, men jeg var ikke noe fornøyd, så jeg malte over! :) Men bildet minner likevel litt om sjøsprøyt, så det ble hetende 'Havet'.




Dette bildet har et navn som du såvidt kan skimte i bildet... Jeg har nemlig brukt et lerret som var malt på tidligere.........unnskyld igjen S, hvis du leser dette...  :)

Min kjære kjøpte to bilder av en venninne, som hun malte til han. Men etter at jeg flyttet inn, så ble tilfeldigvis hele leiligheten endret... ha ha...så da passet ikke bildene inn lenger..!!! Huff og huff!!!! Men det skal jo sies at bildene uansett ikke hadde blitt brukt, og at min kjære hadde mest sannsynlig  kastet dem. Og det var derfor jeg tenkte jeg kunne bruke lerretene :) Men jeg har litt dårlig samvittighet... Unnskyld altså! :)

Men i hvertfall: det stod nemlig min kjæres navn på dette lerretet, så selv om jeg malte over, så skinner det gjennom. Og jeg kom til det, at jeg syns det er skikkelig kult! Så derfor heter bare bildet  'A........'  :)

Jeg har malt en del bilder...men de fleste av de står i boden  :(  det var det derre med å ikke bo i en stor villa med mye veggplass da... ;)

Jeg er født og oppvokst (mer eller mindre) i båt, og har alltid bodd ved sjøen. Så det er naturlig at havet, og det maritime er noe som taler til meg. Og jeg elsker litt blå-grått inn i alt det hvite. Jeg har plukket mye rekved opp igjennom mine somre  på øyene, og jeg har planer om å lage både det ene og det andre ut av dette... bare vent å se... ;)













Ingen kommentarer: