søndag 18. oktober 2009

Blogg- grønnskolling :)

Jeg er en av verdens mange blogg-grønnskollinger, da jeg er ekstremt grønn på disse internett-greiene :)

Jeg prøvde meg på en blogg på blogg.no, men der kunne jeg ikke lage bloggen min sånn som jeg ville. Så derfor måtte det bli en ny blogg med blogspot i stedet.

Jeg tenkte veldig mye på hvilket navn jeg skulle ta. Men siden jeg verken bor i 'en hage' eller 'i svingen' eller i en villa i det hele tatt, så kunne jeg liksom ikke velge et sånn et fancy navn. Så tenkte jeg på hva jeg liker aller mest: og det er lyset, det hvite, det rene.....så jeg visste jeg måtte ha 'hvit' med i navnet. Og så er jeg veldig glad i blomster, og spesielt hvite liljer, så jeg tenkte det kunne passe. I tillegg er jeg liten..... ha ha :) dvs......jeg er kanskje ikke såå liten i str, men jeg føler meg som en veldig liten grønnskolling i denne store blogger-verdenen, så da endte jeg opp med Lille LiljeHvit :)

Jeg bor i en liten leilighet i Asker, og mitt prosjekt fra dag 1, har vært å gjøre denne leiligheten så hvit og lys som overhode mulig :)  Men da jeg har en samboer (verdens herligste), som ikke er så glad i å endre ting i hjemmet vårt sånn til stadighet, tar denne prosessen en smule lang tid... :) ha ha... Men er det ikke det som er meningen da? At man gjør litt her...og litt der..... og har en 'ongoing' prosess? Det er det jeg liker i hvert fall. Jeg liker å gå på loppemarked, og finne skatter. Skatter som gir akkurat vår lille leilighet en sjel, og en personlighet. Og JA, jeg må inngå noen kompromisser med min kjære.... men som regel får jeg det som jeg vil......sånn etter hvert ;)

Så velkommen inn i min verden av interiør og mildt kaos :)

Ingen kommentarer: